Archiwum bloga

środa, 6 listopada 2013

Krwawa "Carrie"



     Książkę Carrie napisał znany z horrorów pisarz Stephen King. Jest to pierwsza, a zarazem jedna z najlepszych powieści tego autora dreszczowców.
 
     Carrie White jest osamotnioną nastolatką będąca obiektem kpin i okrutnych żartów rówieśników. Nie posiada przyjaciół, nie ma z kim porozmawiać na ważniejsze tematy. Jest zaniedbana, staroświecko się ubiera, jest tzw. „brzydkim kaczątkiem”. Jej matka jest szaloną maniaczka religijną, której spaczona psychika pozbawia córkę normalnego życia – za wszelką cenę usiłuje uchronić ją przed grzechem. Pewnego razu Carrie się jednak buntuje i idzie na szkolny bal. Gdy tam pada ofiarą okrutnego żartu, rozpętuje się piekło… Dziewczyna poznaje swoją olbrzymią moc (zdolności telekinematyczne), postanawia ją użyć, by zemścić się na prześladowcach. Ci, którzy ją dręczyli, gorzko tego pożałują.

     Carrie” pojawiła się na ekrany polskich kin od 18 października 2013r. Starsze pokolenie miało okazję zobaczyć ekranizację z 1976r. Zachęcam wszystkich do przeczytania książkę i pooglądanie ciekawego filmu na podstawie tej powieści.
Gorąco polecam- SonKa

 

10 komentarzy:

  1. To jest BOMBA!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam na tym filmie z koleżanką

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że nie ma naszej bibliotece :'(

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam horrory, jak przeczytam Uciekiniera to sobie to wyporzyczę, bo zapowiada się ciekawie Soniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. EJ, admini, mam dla was wiadomośc!!!!! Możecie usunąc to cos,ze gdy ktos chce coś napisac to musi pisac te numerki? nie chce mi się, i zapewne nie tylko mnie to wkurza..... Więc jak mozecie to usuncie to :-I Pozdro dla gim 1

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam tylko straą wersje, nie wiedziałam że jest nowa:)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinie.