Archiwum bloga

niedziela, 3 listopada 2013

Polecam książkę

Miasto Kości to fascynująca książka o nastoletniej Clary. Clary to zwykła, przeciętna dziewczyna. Wszystko jednak zmienia się podczas zabawy w klubie Pandemonium. Tam poznaje niesamowitego
i tajemniczego Jace’a. Jednak on nie jest zwyczajnym chłopakiem. Jest Nocnym Łowcą, który zabija demony.
W następnych wydarzeniach mama Clary zostaje zaatakowana
i porwana. Dziewczyna odkrywa swoje powiązanie ze światem Nocnych Łowców i nic nie jest już takie jak myślała.
Gorąco polecam-Anusia

13 komentarzy:

  1. O dzięki, szukałam jakiejs fajnej ksiązki, zachęciłaś mnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zkorzystam!!!!! Ta ksiązka jest w naszej bibliotece?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ananusia kojarzy mi sie z ananasem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam to niedawno, bardzo fajna książka, ja też polecam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. A co to jest za ten dziwny znak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest znak Nocnych Łowców,chroni ich przed demonami.W książce tego nie ma ale jest w filmie.

      Usuń
  6. Ja też chce mniec konto na tym blogu!!!! co trzeba zrobic aby e miec? mam iśc do biblioteki? czy to tylko wyznaczone osoby mają miec konto?

    OdpowiedzUsuń
  7. Super . Lepsze serie Naznaczonej, Jutra,.. Polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmierzch jest tez fajny... albo Harry Pierdek.....

    OdpowiedzUsuń
  9. Komentujcie poprzedni wpis o Halloween zgadujcie kto jest na zdjęciu ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież wiadomo kto jest na zdjęciu.

      Usuń
  10. Jest ta książka w naszej bibliotece??? prosze o odpowiedz

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinie.